Friday, July 18, 2008

我的同學仔

開學已3星期了, 跟同學們也慢慢認識起來, 而且已搭上了韓國人!! 不相信嗎? 給你們證據吧....




給你們介紹一下吧:

我右手面的, 是Kathy, 香港人, 剛嫁來日本, 老公是日本人啊! 但平時是用英文跟她老公溝通 (像阿明一樣..), 所以要學習日本語溶入日本人!

Kathy前面的叫Ruby, 台灣人, 一個蠻漂亮的女生, 剛在台灣畢業!

Ruby前面的是こさん(孔), 北京人, 跟他不熟, 不好意思!

坐在我後面的是さやか, 就是跟你們說過的那個化妝穿衣服很誇張那個, 相片看不清楚呢, 她常常穿熱褲加豹紋5吋高跟鞋! 聽說她在台灣唸大學, 現在放暑假, 所以來日本上一個短期3個月課程, 很有錢呢... 暑假可以來日本3個月!

坐在我身旁的是池松榮, 韓國人, 她是一個很喜歡到處去旅遊的人, 可能跟她工作有關吧, 她在韓國電視台做writer的, 之前也到過天津1個月學習中文, 她也懂一點點英文, 所以比較可以跟她溝通!

這班同學蠻好玩的, 現在每天都多用國語言溝通, 好好玩!!

6 comments:

Anonymous said...

都係好開心呀啦.
希望你會識到更多朋友仔啦.

Anonymous said...

嬉しそう!真係好~~
有無同丹尼周圍去玩0牙?
我記得你以前成日話日本好熱,頂得住0麻?^-^

愛麗C said...

超級熱呀... 呢排都超過30度,我住個度行去駅要15分鐘, 勁晒!一定要攞傘..我已經黑左好多... 呢邊仲要勁乾,我已經用係香港冬天用個隻cream,都唔夠..
你地好嗎? 我都好miss 你地呢!!

不再thin的阿thiN... said...

好開心啊,大家都係年輕人,應該好易溝通得黎!最衰幅相唔可以放大,睇唔清楚你D同學仔既樣,好緊要係睇唔到你肥左定瘦左呀MA!!
你話日本熱,香港咪仲熱!?又熱又濕!相對起黎,我寧願要日本既又熱又乾啦!
BTW,智慧齒點呀?有無牙仔痛呀?

Anonymous said...

好嘢..終於有相睇...不果下次可唔可以再影d近鏡呀..睇唔清楚你呀!!hehe..

Anonymous said...

有咁多好同學真開心, 會唔會唔記得我啦? 我很掛住你, 又很擔心你的牙痛呢!!!會唔會痛到食唔到,塊面瘦晒,尖晒 ??