Wednesday, September 24, 2008

逛逛逛之第一次大阪過中秋

上星期日本有三連休, 為什麼? 因為9月15日是日本的敬老日(咁都有得放!?) 我們一早就計劃好這次向大阪出發...

從東京到大阪有兩個方法, 一是坐新幹線, 二是坐夜行巴士, 新幹線好像需時2-3小時, 但車費每人大約港幣2000元(來回), 而夜行巴士需時8小時, 車費則是新幹線的一半, 每人大約港幣1000(來回), 我們最後選擇了夜行巴士! 9/12星期五, 我放學後阿屎放工後, 回家洗個澡,吃過晚飯便準備到新宿乘坐夜行巴士, 開車時間是11pm, 預計到達大阪時間是星期六7am!

夜行巴士其實就像一般的旅遊巴,感覺還好吧! 上車後, 司機慢慢把所有燈都關了, 但我跟阿屎到1點,兩點還睡不著, 差不多到4點我才可以睡著, 但是還沒到6點, 燈已經開了, 因為這巴士是先到京都, 再去大阪的, 最後6點多到大阪, 我們就要下車了! 所以結論是.. 根本沒睡!

大阪給我的感覺跟東京相比比較舊,下車後就到酒店放行李, 在洗手間洗個臉化個妝後, 我們就向第站環球影城出發..

可能是星期六的關係, 環球影城超多人, 每個遊戲都排了1個小時左右, 我們大概玩了8個遊戲左右, 其中包括蜘蛛俠、大白鯊、朱羅紀公園、back to the future等, 到晚上7時多, 我們便離開環球影城到另一景點心齋橋吃晚飯, 逛了一下就撐不住要回酒店了, 回到酒店大約10點多, 11點多就睡了, 因為超累!

第二天起床, 全身酸痛, 本來行程是一早去京都的, 但因太累了, 取消了去京都, 去了心齋橋!

心齋橋有好幾條商店街及百貨公司, 我們一邊逛一邊吃, 逛了一整天, 吃到超飽!

大約8點多, 我們回酒店拿行李後就要準備到大阪站坐夜行巴士回東京了! 14號是農曆的8月15日中秋節, 阿屎之前在公司拿了一個迷你月餅, 於是我們就在巴士上賞月, 大約半夜3點, 我們下車看見圓圓的月亮呢!

今年中秋好難忘呢!

2 comments:

不再thin的阿thiN... said...

D相影得好靚啊~
係車度過中秋食月餅,應節得黎又浪漫! :D
今次無去到京都,諗住幾時補去番呢?京都都幾靚架,我覺得~

萱萱媽媽 said...

愛麗...你似係去旅行多過去讀書喎, 好羨慕呀! 有得玩, 又學到日文, 仲可以拍拖, 滿足哂三個願望! 嘻嘻!